דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יעדים חמים בדרום אמריקה 

מאת    [ 19/12/2011 ]

מילים במאמר: 516   [ נצפה 3085 פעמים ]

דרום אמריקה הייתה מאז ומתמיד אחד מהיעדים הפופולאריים לטיולים של אחרי הצבא. צעירים רבים נסעו כדי למצוא את עצמם, דרך טיולים בנופים והאתרים עוצרי הנשימה שהאיזור הזה מציע. אולם, בשנים האחרונות התפתחה תופעה הולכת וגוברת של מבוגרים ומשפחות המטיילים גם הם בדרום אמריקה.

דרום היבשת מציע מגוון מדינות ותרבויות, כמו גם אקלים ואזורים גיאוגרפיים נהדרים. מגוון זה מאפשר לתפור את הטיול המושלם, כזה המתאים לכל אחד. החל מהקרנבל בברזיל, דרך טרקים מפעימים בפרו או בצ'ילה וכלה בסעודות אסאדו משובחות בארגנטינה - כל אחד יכול למצוא את המתאים לו ביותר. לפניכם מידע קצר אודות מספר יעדים עיקריים ביבשת, למגוון טיולים מאורגנים ביניהם: טיול מאורגן לדרום אמריקה, לפרו, לצ'ילה ועוד'.

טיולים בפרו

פרו הנה אחת המדינות המתויירות ביותר שמציעה דרום אמריקה. היא מציעה מגוון אטרקציות ואתרים ייחודיים כגון מאצ'ו פיצ'ו המפורסם, ארקיפה - "העיר הלבנה", שוק מרסדו מודלו בעיר צ'יקלאיו או עיר הבירה לימה.

ישנן טיסות רבות שיוצאות לפרו, בין אם ישירות מישראל ובין אם ממדינות אחרות בעולם. תוכלו לבחור בין טיסות צ'רטר או טיסות סדירות, דרך יעד אחר או באופן ישיר. יש לזכור כי מדובר בטיסה הנמשכת 15 שעות ולכן כדאי להתכונן אליה מראש.

ניתן ליהנות מטיול תרמילים בפרו, לבצע טרקים באתרים מרהיבים, לישון בשטח או באכסניות שונות בערים. כמו כן, ניתן לבצע טיול מאורגן לפרו הכולל מדריך צמוד, קבוצת טיילים ושהייה במלונות. טיול מאורגן לפרו אמנם מציע יתרונות רבים, שכן הוא מאפשר ביטחון שתמיד ידאגו לכם, אולם הוא מוגבל יותר מבחינת לוח הזמנים.

טיולים בצ'ילה

דרום אמריקה מציעה גם טיולים בצ'ילה, השוכנת בקו החוף של היבשת. ישנו מבחר רחב היקף של אתרים וטיולים במדינה, המתאימים לכל אחד בהתאם להעדפותיו. בין היתר, תוכלו ליהנות משייט בערוץ ביגל שבטיירה דל פואגו, מטיולי אופניים בהרי העיר פוקון, מטיול רגלי  באתר דמויות האבן הגדולות באי הפסחא וממסיבות סוערות בעיר הבירה סנטיאגו.

גם לצ'ילה ניתן לטוס באופן ישיר מישראל או דרך מדינות אחרות, בין אם על ידי טיסת צ'רטר ובין אם על ידי טיסה סדירה. מאחר וטיסה אל צ'ילה נמשכת 16 שעות, מומלץ להשקיע מעט בבחירת מקום הישיבה, בכדי שיהיה קצת יותר נוח במהלך הטיסה.

מגוון הפעילויות האתגריות והנופים המפעימים שצ'ילה מציעה, גורם לתרמילאים רבים לפקוד אותה. יחד עם זאת, ניתן לבצע טיול מאורגן לצ'ילה. טיול כזה יאפשר לכם ליהנות בתוך קבוצת מטיילים כמוכם, ליווי צמוד של מדריך והסעה נוחה.

טיולים בארגנטינה

יעד מועדף נוסף שמציעה יבשת דרום אמריקה הוא ארגנטינה. מדינה זו מציעה שלל אטרקציות ואתרים מעניינים. בין היתר, תוכלו ליהנות בטיולים באי "ארץ האש" הגובל עם צ'ילה, בסיורים בקתדרלות ובמוזיאונים בערים קורדובה ומנדוזה ובטיולים רגליים ברחובות הבירה הקסומה בואנוס איירס.

חברות תעופה רבות מציעות טיסות ישירות אל ארגנטינה או טיסות עם עצירה בדרך. כמו יעדים אחרים ברחבי דרום אמריקה, גם ארגנטינה מציעה שלל אפשרויות טיולים. תוכלו לחרוש את המדינה בטיולים רגליים עם תרמילים על גבכם, ולישון באכסניות ובתי הארחה.

אפשרות טיול נוספת היא טיול מאורגן לארגנטינה. באמצעות טיול כזה, תוכלו לבקר באתרים רבים בזמן קצר, ליהנות מליווי צמוד של מדריך מקצועי, לחוות את הטיול יחד עם מטיילים כמוכם, תוך תחושת ביטחון ושלווה. כמו מגוון התרבויות והאתרים המוצעים ביבשת דרום אמריקה, כך גם ישנו מבחר עצום של אפשרויות טיול, המתאימות לכל אחד ואחת.

טיולים מאורגנים לדרום אמריקה למגוון יעדים ביניהם, פרו, צ'ילה, ארגנטינה ועוד'.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב